Concello de Verea

📁 Actualidade, Destacados 🕔10.octubre 2018
Ampliación prazo solicitude bono social eléctrico

Bono social eléctrico

Amplíase o prazo do bono social eléctrico ata o 31 de Decembro, ampliaron o prazo debido á falta de solicitudes por parte dos colectivos vulnerables.

Tamén así se modifican algúns requisitos e corresponde a máis persoas como as familias monoparentais.

Os límites de consumo de enerxía con dereito a desconto amplíanse un 15% e ademais limítase non cortar a subministración eléctrica ás persoas vulnerables que convivan cun menor de 16 anos, tamén onde viva unha persoa cun nivel de discapacidade do 33% e manter o prezo luz kWh.

Así mesmo aceptaron finalmente o bono social de subministración de gas chamado “ Bono social térmico” non hai moita información respecto diso pero una das condicións sería ter o bono social eléctrico aceptado.

Trátase dun cheque cunha cantidade que oscila entre un mínimo de 25 euros para un consumidor vulnerable en zona cálida e un máximo de 130 euros para un consumidor vulnerable severo en zona moi fría.

Aquí ten toda a información sobre a compañía de luz Ourense